به اطلاع شما سروران گرامی می رسانیم مرکز درمانی ابن سینا نوروز 1403 همانند سالهای گذشته در کنار شما می باشد.

به اطلاع شما سروران گرامی می رسانیم مرکز درمانی ابن سینا نوروز 1403 همانند سالهای گذشته در کنار شما می باشد.

Patients Guide2

راهنمای مراجعین

مراجعه کننده محترم:

اطلاعات این صفحه به منظور تسهیل روند بستری و ترخیص و راهنمایی شما در بیمارستان تهیه شده است و از اتلاف وقت شما عزیزان جلوگیری می نماید.

لذا خواهشمند است نکات زیر را با دقت مطالعه و رعایت فرمایید.

  • – همراه داشتن کارت شناسایی بیمار که دارای شماره ملی و مشخصات فردی باشد.
  • – به همراه داشتن معرفی نامه از بیمه تکمیلی بیمار و تهیه آن تا قبل از زمان ترخیص از بیمارستان
  • – در مورد بیمارانی که سن آنها کمتر از سن قانونی می باشد، حضور پدر یا قیم قانونی ایشان به همراه مدارک معتبر الزامی می باشد.
  • – در جراحی های زنان مانند زایمان، حضور همسر جهت اعلام کتبی رضایت و عمل جراحی به همراه شناسنامه الزامی می باشد.

۱. دریافت برگه بستری جهت بیمه توسط پزشک معالج و ممهور به مهر بیمارستان (توسط پذیرش)

۲. اطلاع نام بیمه تکمیلی به پذیرش جهت صدور معرفی نامه آنلاین

۳. در صورت عدم صدور معرفی نامه آنلاین، ارائه برگه بیمه طرف قرارداد شما و دریافت معرفی نامه

۴.تحویل معرفی نامه به واحد ترخیص بیمارستان قبل از ترخیص بیمار

۵. در صورتی که جراحی نیاز به تائید پزشک معتمد بیمه داشته باشد، قبل از بستری با ارائه مستندات به شعبه نسبت به دریافت تائید اقدام نمایید.

 

تائیدیه بیمه شما منوط به ارائه مدرک می باشد، در غیر اینصورت خدمات بیمه شامل شما نمی گردد و در زمان ترخیص هزینه به صورت آزاد دریافت میگردد.

۱.مراجعه به واحد پذیرش و تحویل دستور بستری پزشک معالج جهت بررسی

۲.مراجعه به واحد صندوق جهت دریافت اطلاعات مربوط به هزینه های بستری

۳.با توجه به نوع عمل و نوع بیمه طرف قرارداد و تعین ودیعه

۴.مراجعه مجدد به واحد پذیرش جهت تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات بیمار

۵.ارائه و نصب دستبند شناسایی بر روی دست بیمار

۶.راهنمایی بیمار به اتاق توسط پرسنل بیمارستان

۷.شروع مراحل درمانی در بخش

*مراجعین محترم توجه داشته باشید، تنها واحد مجاز به اخذ هزینه از بیمار و یا همراه، واحد صندوق می باشد.

  1. صدور دستور ترخیص توسط پزشک معالج
  2. تکمیل پرونده توسط منشی بخش و تحویل آن به واحد ترخیص
  3. صدور صورتحساب و ارجاع بیمار به بخش صندوق
  4. تسویه حساب بیمار در واحد صندوق یا در صورت تمایل بیمار، با حضور پرسنل صندوق در اتاق بیمار
  5. دریافت اصل صورتحساب و برگه خروج از واحد ترخیص
  6. انتقال بیمار به درب خروجی توسط کمک پرستار

*توجه: صورتحساب بیمار فقط یک نوبت صادر می گردد، لذا در حفظ و نگهداری صورتحساب خود کوشا باشید.

  1. *در صورت تمایل مدارک پزشکی، ۱۰روز پس از ترخیص از طریق پست ارسال می گردد و در صورت عدم تمایل، جهت دریافت مدارک بصورت حضوری ده روز پس از ترخیص با تلفن ۴۷۹۰۹۹۲۰ تماس گرفته و به واحد مدارک پزشکی مراجعه نمایید.

     

    *مدارک فقط به شخص بیمار و یا افرادی که نام آنها در برگه پذیرش بستری بیمار ثبت گردیده است؛ با ارائه کارت شناسایی معتبر تحویل داده خواهد شد.

     

    *مدارک به بیمار جهت مراجع ذیصلاح و نهادها و سازمان ها با در دست داشتن نامه رسمی صورت می گیرد.

     

-وایفای: جهت رفاه حال بیماران و مراجعین محترم بیمارستان، اینترنت پر سرعت رایگان، در تمامی نقاط بیمارستان قابل دسترسی می باشد.

– ارائه‌ی خدمات بانکی و عابر بانک:  در بیمارستان ابن سینا شعبه بانک رفاه و یک خودپرداز بانک رفاه جهت ارائه ی خدمات بانکی به مراجعین و کارکنان وجود دارد. محل این خودپرداز در طبقه‌ی همکف، لابى قرار دارد.

-نمازخانه: در طبقه اول بیمارستان، نمازخانه مردانه و زنانه قرار دارد. نمازخانه به صورت ۲۴ ساعت پذیراى شما جهت انجام اعمال عبادى خواهد بود. همراهان، مراجعین و کارکنان می‌توانند از این فضا جهت انجام نماز و عبادت استفاده نمایند. مهر، جانماز، قرآن و کتاب‌های دعا در نمازخانه موجود است.

جهت بیماران و همراهان که تمایل به انجام فرایض مذهبی را در اتاق خود دارند، کلیه امکانات شامل مهر و جانماز و قرآن و کتاب های دعا و جهت قبله و سنگ تیمم در بخش موجود است. (کتاب‌های دینی سایر ادیان نیز جهت استفاده بیماران و همراهان اقلیت مذهبی‌، در پذیرش موجود است.)

-کافی شاپ: بوفه بیمارستان در طبقه همکف به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت می باشد.

فیلم برداری و عکاسی و خدمات اتاق آرایی (Room Designing): یکی از زیباترین اتفاقات در بیمارستان، تولد نوزادانی هست که‌ در آینده سازندگان‌ فردای‌ ایران زمین خواهند بود، به پاس این خلقت با شکوه، بیمارستان ابن سینا آمادگی ارائه خدمات دیزاین و زیبا‌سازی اتاق‌های‌ مادران عالیقدر را فراهم اورده است و با انجام عکاسی و فیلم برداری حرفه ای، این لحظات به‌یاد ماندنی را برای شما ثبت خواهد نمود.

 

 

-از همراه داشتن اشیاء قیمتی از جمله طلا و جواهرات، چک بانکی، پول، موبایل و… خودداری فرمایید.

-درصورت عدم حضور همراه، پول و یا اشیاء ارزشمند خود را به واحد انتظامات تحویل دهید و رسید آن را دریافت نمایید.

-اتاق های IPD مجهز به SAFE BOX می باشند، که اطلاعات آن را می توانید از پرسنل بخش دریافت نمایید.

 

 *پرستار لباس سورمه ای که در مورد خانم ها نوار دوزی طلایی رنگ دارد.

*کمک پرستار لباس کرم رنگ

*پرسنل خدمات لباس زرشکی

*پرسنل اداری لباس سورمه ای با نوارهای قرمز

*مهاندار لباس سفید با نوار بنفش

*پرسنل آزمایشگاه روپوش سفید رنگ

*پرسنل رادیولوژی سبزآبی

***تمامی پرسنل دارای کارت شناسایی می باشند که اسم و سمت بر روی آن درج شده است.

ساعات کاری